Gmina Miejska Wałcz realizuje projekt w ramach podpisanej Umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2373/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) w ramach działania 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Projektu Grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”
Tytuł projektu:
Zwiększenie poziomu cyberbezpiecznego systemu bezpieczeństwa informacji miasta Wałcz
Cel projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa działania Sytemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji przez Gminę Miejską Wałcz i MOPS w Wałczu.
Zadnia projektu:
Niniejszy projekt stanowi kontynuację działań Gminy Miejskiej Wałcz na rzecz polepszenia stanu bezpieczeństwa informacyjnego i cyfrowego w jednostkach samorządu na terenie miasta poprzez mechanizmy i środki zwiększające odporność na ataki z cyberprzestrzeni.
Środki uzyskane w ramach projektu zostaną przeznaczone na wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu poprzez unowocześnienie bazy sprzętowej i zakup specjalistycznego oprogramowania, jak również przyczynią się do zachowania ciągłości działania urzędu i MOPS w sytuacjach kryzysowych.
Rezultaty projektu:
Efektem wdrożonych zadań będzie podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i MOPS w Wałczu poprzez wzmocnienie technicznego i kompetencyjnego potencjału do zapobiegania i reagowania na incydenty.
Wartość projektu:
721 000,00 PLN
Wartość dofinansowania:
670 530,38 PLN
Okres realizacji projektu:
2024-2026