Skrócone godziny pracy Wydziału Spraw Obywatelskich w dniu 25 kwietnia
W piątek, 25 kwietnia 2025 roku, Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Wałcz będzie czynny tylko do godziny 13:00.
Osoby, które planują załatwienie spraw urzędowych tego dnia, proszone są o uwzględnienie zmienionych godzin pracy. W przypadku konieczności pilnego:
-
złożenia wniosku o nowy dowód osobisty,
-
zgłoszenia utraty lub zniszczenia dowodu osobistego,
-
pobrania zaświadczenia z rejestru PESEL zawierającego własne dane (np. potwierdzającego zameldowanie),
-
uzyskania zaświadczenia o prawie do głosowania –
należy udać się do Urzędu Gminy Wałcz, mieszczącego się przy ul. J. Dąbrowskiego 8.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
Źródło informacji: B. Jędrowska, Wydział Spraw Społecznych