Skrócone godziny pracy Wydziału Spraw Obywatelskich w dniu 25 kwietnia

W piątek, 25 kwietnia 2025 roku, Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Wałcz będzie czynny tylko do godziny 13:00.

Osoby, które planują załatwienie spraw urzędowych tego dnia, proszone są o uwzględnienie zmienionych godzin pracy. W przypadku konieczności pilnego:

  • złożenia wniosku o nowy dowód osobisty,

  • zgłoszenia utraty lub zniszczenia dowodu osobistego,

  • pobrania zaświadczenia z rejestru PESEL zawierającego własne dane (np. potwierdzającego zameldowanie),

  • uzyskania zaświadczenia o prawie do głosowania –

należy udać się do Urzędu Gminy Wałcz, mieszczącego się przy ul. J. Dąbrowskiego 8.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

Źródło informacji: B. Jędrowska, Wydział Spraw Społecznych