Zapraszamy do wypełnienia ankiety,

Zostałeś nominowany/ nominowana?

Od roku 2021 wchodzi wprowadzony przez Unię Europejską zakaz produkcji plastikowych naczyń jednorazowych.

Centrum Wsparcia Doradczego to innowacyjny projekt, który ma na celu wsparcie mniejszych miast oraz powiatów w prowadzeniu skuteczniej i efektywniej polityki rozwoju. W ramach projektu samorządy wspólnie z doświadczonym zespołem ekspertów Związku Miast Polskich przygotują dobrej jakości projekty strategii rozwoju społecznego i inwestycyjnego, które pozwolą przyspieszyć rozwój naszego subregionu.

INFORMACJA

Uprzejmie informujemy, że Urząd Miasta Wałcz w Wigilię 24.12.2020r. będzie pracował do godziny 12:00 oraz w Sylwestra dnia 31.12.2020r. będzie pracował do godziny 14:00.

Informuję, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną w Urzędzie, począwszy od dnia 21 grudnia 2020 roku do odwołania Urząd Miasta Wałcz będzie zamknięty dla Interesantów. Pomimo zamknięcia drzwi budynku – Urząd będzie pracował, wstrzymana będzie jedynie możliwość osobistego załatwiania spraw.

Przy wejściu do budynku głównego będzie stała skrzynka, do której będzie można składać  dokumenty/pisma/wnioski.

  • Pilne sprawy w Urzędzie Stanu Cywilnego (akty zgonu i urodzenia), będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (67-258-44-71 wew. 29 lub 52).

Sprawy związane z dowodami osobistymi oraz obsługą działalności gospodarczej można załatwić w innych urzędach gmin, najbliższa placówka to Urząd Gminy Wałcz przy ul. Dąbrowskiego 8 w Wałczu.

  • Pilne sprawy w Wydziale Spraw Obywatelskich związane z meldunkami oraz z odbiorem dokumentów, będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (67-258-44-71 wew. 51 lub 49).
  • Pilne sprawy w Komendzie Straży Miejskiej, będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (67-258-44-71 wew. 34 lub 531-393-137).
  • W pilnych sprawach związanych z działalnością gospodarczą można konsultować się telefonicznie (602-836-858, 67-258-44-71 wew.53).

Apeluję o składanie dokumentów w miarę możliwości poprzez platformę ePUAP, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr 67 258 44 71.

Numery do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta dostępne są na stronie: https://www.walcz.pl/index.php/e-urzad1/wydzialy-i-stanowiska

Do odwołania zawieszam przyjęcia w sprawach skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana, ograniczona pozostaje forma składania, tj. pisemnie  w siedzibie Urzędu, za pośrednictwem poczty lub elektronicznie.

Jednocześnie informuję, iż Kasa Urzędu będzie nieczynna do odwołania. Osoby fizyczne mogą do końca roku 2020 dokonywać wpłat bez prowizji na rachunki bankowe Gminy Miejskiej Wałcz w Banku PEKAO SA o/ Wałcz (ul. Bankowa 3/5). 

Wpłat można również dokonywać bezpośrednio na poniżej wskazane rachunki bankowe:

Ogólny: PEKAO SA o/Wałcz: 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662

Dla odpadów komunalnych: PEKAO SA o/Wałcz: 98 1240 3712 1111 0010 4026 3217

Strefy płatnego parkowania: 82 1240 3712 1111 0010 2737 5115

Zajęcie pasa drogowego: 08 1240 3712 1111 0000 4363 6688

Opłaty za udostępnianie danych z rejestrów: PESEL, mieszkańców, dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami  osobistymi: 69 1240 6292 1111 0010 7615 8679

Przydatne dane adresowe:

Urząd Miasta Wałcz 
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz

tel. +48 (67) 258 44 71
fax.+48 (67) 258 26 18

Skrytki e-Puap: /4am3ot27ub/skrytka oraz /4am3ot27ub/SkrytkaESP.