Szanowni Państwo,

w związku z procedowaną ustawą, umożliwiającą dystrybucję węgla przez samorządy, Urząd Miasta Wałcz zwraca się z prośbą o zgłaszanie zapotrzebowania na zakup węgla przez mieszkańców.

Wypełnienie udostępnionej poniżej ankiety umożliwi nam oszacowanie niezbędnej liczby ton. Zgodnie z procedowaną ustawą Gmina będzie mogła realizować zadanie polegające na sprzedaży węgla.

Według procedowanej ustawy do zakupu węgla na preferencyjnych warunkach uprawnione będą gospodarstwa domowe, którym przyznano dodatek węglowy lub które nie złożyły wniosku o  ten dodatek, ale w deklaracji składanej do ewidencji źródeł ciepła (CEEB) wskazały kocioł na paliwo stałe i węgiel jako opał.

Ankietę dotyczącą zakupu preferencyjnego paliwa stałego przez gospodarstwa domowe za pośrednictwem Gminy Miejskiej Wałcz należy składać do Urzędu Miasta Wałcz, Plac Wolności 1 osobiście lub drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Ankieta >> pobierz


Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 15 listopada 2022 r.


Źródło informacji: M. Krawczyk, Sekretarz Miasta Wałcz.