W okresie od dnia 28 stycznia do dnia 21 lutego 2022 roku Pracownicy UM będą dostarczali decyzje podatkowe.
Urząd reprezentować będą :
- Pani Lilla Możejko,
- Pani Beata Jędrowska,
- Pani Danuta Kowalska,
- Pani Agnieszka Bielej,
- Pani Aneta Pajurek,
- Pani Anna Pereniec,
- Pani Izabela Góral,
- Pan Mirosław Gardziński.
- Decyzje mogą być doręczane od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-20.00
- Doręczyciele - Pracownicy Urzędu - nie mają prawa pobierać od Mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć zakopertowaną przesyłkę.
- Na żądanie podatnika doręczyciele zobowiązani są do przedstawienia identyfikatora służbowego.
- Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
- W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
Po 21 lutego 2022 roku decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Z uwagi na bezpieczeństwo Mieszkańców, każdy pracownik doręczający decyzje został zobowiązany do:
- przestrzegania zasad bezpieczeństwa w tym obowiązku zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki,
- wstrzymania się od doręczania decyzji w przypadku zaobserwowania u siebie jakichkolwiek objawów infekcji,
- zgłoszenia do służb sanitarnych informacji o ewentualnym kontakcie z osobą zakażoną podczas doręczania.
Podatek można opłacać elektronicznie lub w placówkach przyjmujących wpłaty.
Nabyłeś nieruchomość w Wałczu, przeczytaj: podatki i opłaty.
Źródło informacji: M. Krawczyk, Sekretarz Miasta Wałcz