Uwaga! Zmiana terminu nabór wniosków o dofinansowanie na usuwanie wyrobów z azbestu na rok 2021.

                                                                                                  

W związku z dużym zainteresowaniem mieszkańców Wałcza, związanym z możliwością bezpłatnej likwidacji wyrobów zawierających azbest, postanowiliśmy zmieć termin składania wniosków.

 

Nowy termin zgłaszania nieruchomości ww. sprawie to 30 czerwca 2021 roku.

 

Wnioski mogą składać właściciele nieruchomości, którymi są:

  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • osoby fizyczne,
  • jednostki sektora finansów publicznych,
  • wspólnoty lub spółdzielnie mieszkaniowe.

 

W celu skorzystania z dofinansowania należy złożyć stosowny wniosek:

  • osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Wałcz
  • wysyłając zgłoszenie pocztą na adres Urzędu Miasta Wałcz (Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz)
  • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP
  • wysyłając wniosek (podpisany podpisem kwalifikowanym) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 67 258 44 71 wew. 42  lub w pokoju nr 202.

 

Formularze wniosku dostępne są w Urzędzie Miasta Wałcz oraz na stronie internetowej:

https://www.walcz.pl/ w zakładce E-URZĄD >> Wnioski i dokumenty >> Ochrona środowiska

Źródło informacji: Michał Kamiński, Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Środowiska