W ramach projektu „Sieć Zachodniopomorska Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej - Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej dla regionu szczecineckiego” realizowanym przez Gminę Miejską Wałcz i Fundację Nauka dla Środowiska zapraszamy na warsztaty szkoleniowe "Czy trudny klient jest naprawdę trudny?" ,które odbędą się w sobotę 23 czerwca 2018 roku w godz.9-16, w Wałczu ( 107 Szpital Wojskowy, ul.Kołobrzeska) a przeznaczone są dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej prowadzących działalność gospodarczą i odpłatną działalność pożytku publicznego.
Szkolenie koncentruje się na aspektach związanych z rozwijaniem umiejętności zarządzania procesem obsługi oraz zarządzaniem negatywnymi postawami klientów.
W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się m.in:
-jakie są metody i narzędzia zarządzania negatywnymi zachowaniami
klientów,
- poznają typologię klientów,
- nabędą świadomość znaczenia jakości obsługi w procesie
zarządzania postawami klientów,
- nabędą umiejętność stosowania narzędzi w pracy z trudnym klientem,
- nauczą się skutecznego przekazywania asertywnych komunikatów.
Formularze zgłoszeniowe z dopiskiem „warsztaty" należy przesłać na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W załączeniu- szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszeniowy.
Osoba odpowiedzialna za szkolenie: Anna Kałamarz tel. 530 909 892.
Ilość miejsc ograniczona. Uczestnikom szkolenia zapewniamy bezpłatne materiały szkoleniowe i catering .
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
Załączniki:
Formularz zgłoszeniowy
Harmonogram szkolenia