1. Zarejestruj się i zaloguj się na platformie e-PUAP Przejdź
2. Znajdź interesującą Ciebie kartę usług (lista dostępnych e-usług obsługiwanych przez Urząd Miasta Wałcz dostępna pod linkiem e-usługi)
2. Uzupełnij wymagane pola
3. Wybierz rodzaj pisma spośród dostępnej listy, uzupełnij tytuł oraz treść. Możesz również dołączyć do pisma załączniki
4. Przejdź "Dalej"
5. Sprawdź poprawność pisma.
Uwaga! Jeśli widzisz błędy na podglądzie pisma, wróć do edycji danych
6.
Pisma składane w formie elektronicznej muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 262/ lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e-PUAP w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 235/;