Terminy
17 lipca – 11 września 2017 r.
Zgłoszenia projektów
12-15 września 2017 r.
Weryfikacja zgłoszonych projektów
18 września 2017 r.
Przygotowanie przez Urząd Miasta listy zweryfikowanych projektów
19 września - 19 października 2017 r.
Głosowanie mieszkańców na projekty
23 października 2017 r.
Ogłoszenie listy projektów do realizacji
Ewaluacja: prowadzona przez cały okres realizacji budżetu obywatelskiego
Zgłoszenia projektów
12-15 września 2017 r.
Weryfikacja zgłoszonych projektów
18 września 2017 r.
Przygotowanie przez Urząd Miasta listy zweryfikowanych projektów
19 września - 19 października 2017 r.
Głosowanie mieszkańców na projekty
23 października 2017 r.
Ogłoszenie listy projektów do realizacji
Ewaluacja: prowadzona przez cały okres realizacji budżetu obywatelskiego
Aktualności
Burmistrz Miasta Wałcz zaprasza wszystkich mieszkańców do głosowania na projekty złożone do budżetu obywatelskiego na rok 2017.
Głosować może każdy mieszkaniec który w dniu głosowania ukończył 16 lat. Głosować można tylko na 1 projekt.
Głosowanie trwa od 1 września 2016 r. do 30 września 2016 r. do godz. 15.30.
Karty do głosowania należy składać w Urzędzie Miasta Wałcz budynek A ( hol Urzędu ).
Głosować można także elektronicznie , wysyłając zeskanowaną kartę wraz z podpisem na adres: budzetobywatelski@umwalcz.pl do 30.09.2016 r. do godz. 0:00.
Głosować może każdy mieszkaniec który w dniu głosowania ukończył 16 lat. Głosować można tylko na 1 projekt.
Głosowanie trwa od 1 września 2016 r. do 30 września 2016 r. do godz. 15.30.
Karty do głosowania należy składać w Urzędzie Miasta Wałcz budynek A ( hol Urzędu ).
Głosować można także elektronicznie , wysyłając zeskanowaną kartę wraz z podpisem na adres: budzetobywatelski@umwalcz.pl do 30.09.2016 r. do godz. 0:00.
Kontakt
Urząd Miasta Wałcz budynek B
pokój 223
pokój 223
tel. 67 258 44 71 w.56
fax 67 258 26 18
fax 67 258 26 18
e-mail: budzetobywatelski@umwalcz.pl